Esvit, 25 yıllık deneyimi ile seramik sağlık gereçleri sektörünün öncü kuruluşlarındandır. Kuruluş yılı olan 1996’dan günümüze yaratıcı, yenilikçi ve insana değer veren kuruluş olma vizyonunu sürdürmektedir.

Yıllık 1.400.000 adet kapasitesi ile Türkiye’nin ilk banyo mobilya lavabosu üreticisi olan Esvit,

Lapino Ceramic markalı ürünlerini, başta AB üyesi ülkeler olmak üzere,

45’den fazla ülkeye ihraç etmektedir.

Geçmişten günümüze edindiği bilgi birikimi, profesyonel kadrosu, güçlü ve teknolojik altyapısıyla

iş ortaklarına ürün ve serviste en iyi, en kaliteli ve en yenilikçi çözümleri

en doğru fiyata sunmayı ilke edinen Esvit, şirket kültürü haline getirdiği

bu değerleri gelecekte de koruyacaktır.

Yaratıcı ve yenilikçi çözümler

1996 yılında Eskişehir’de kuruluşunu gerçekleştirdiğimiz, Türkiye’nin ilk banyo mobilya lavabosu üreticisi olan ESVİT, 60.000 m2 açık, 35.000 m2 kapalı alan olmak üzere son teknolojilerle donatılmış tesisimizde, yaratıcı ve yenilikçi çözümler sunan vizyonu ile, Seramik sağlık gereçleri sektöründe lider marka olma yönünde emin adımlarla ilerlemektedir.

Kuruluşumuzun ilk yıllarında ihracata yönelip bayi yapısını oluşturarak, günümüzde 45 ülkede 200 ün üzerinde satış noktasına sahip bir firma konumuna ulaştık.

Kurulduğumuz günden bu yana hedefimiz; Türkiye’de ve dünyada ürün kalitesiyle tanınan, saygın bir marka olmaktır. Son on senede ön plana çıkardığımız LAPİNO markasıyla sektöre yeni bir tarz, farklı bir bakış açısı kazandırdığımızı düşünüyoruz. Ulusal ve uluslararası pazarda aranan ve takip edilen bir marka olma yolunda ilerliyoruz ve bu süreci güçlendirmek için ekip arkadaşlarımızla çalışmaya devam ediyoruz.

ESVİT Yönetim Kurulu Üyesi Atila Ayva

1996 yılında Eskişehir’de kuruluşunu gerçekleştirdiğimiz, Türkiye’nin ilk banyo mobilya lavabosu üreticisi olan ESVİT, 60.000 m2 açık, 35.000 m2 kapalı alan olmak üzere son teknolojilerle donatılmış tesisimizde, yaratıcı ve yenilikçi çözümler sunan vizyonu ile, Seramik sağlık gereçleri sektöründe lider marka olma yönünde emin adımlarla ilerlemektedir.

Kuruluşumuzun ilk yıllarında ihracata yönelip bayi yapısını oluşturarak, günümüzde 45 ülkede 200 ün üzerinde satış noktasına sahip bir firma konumuna ulaştık.

Kurulduğumuz günden bu yana hedefimiz; Türkiye’de ve dünyada ürün kalitesiyle tanınan, saygın bir marka olmaktır. Son on senede ön plana çıkardığımız LAPİNO markasıyla sektöre yeni bir tarz, farklı bir bakış açısı kazandırdığımızı düşünüyoruz. Ulusal ve uluslararası pazarda aranan ve takip edilen bir marka olma yolunda ilerliyoruz ve bu süreci güçlendirmek için ekip arkadaşlarımızla çalışmaya devam ediyoruz.

Geleceğe güvenle bakıyoruz.

Kapasitemizi %30 oranında artırma kararı alarak, teknoloji yatırımı ve istihdam artışının yanı sıra kurumsallaşma, kalite ve yeni modeller geliştirme konusunda da hızlı ve emin adımlar atıyoruz.

Pazar trendlerini belirleyen kaliteli ürünlerimiz, bilgimiz ve tecrübemiz ile hem sektöre değer katıyor hem de ülkemize katma değer sağlıyoruz. Başarımızın temelinde, çalışanlarımızın yüksek vasıfları ve sürdürülebilir, uzun vadeli, büyüyen hedeflerle planlanmış bir iş anlayışı yatıyor.

Rakipler arasında öne çıkmanın ilk koşulu tüm süreçlerde kaliteyi sağlamak ve bunu sürdürülebilir hale getirmektir. Bunu sağlayan en önemli faktör insan gücüdür. İş ve sosyal yaşamda kendine güvenen, güçlü iletişim yeteneklerine sahip, saygın ve özverili bireylerden oluşan çalışanlarımız ile sektörde fark yaratmaya insan kaynağından başlıyoruz.

Çeyrek asra yakın tecrübemiz ,büyüme hedeflerimiz ve, sanayici geçmişimiz ile gurur duyuyor ve geleceğe güvenle bakıyoruz.

Genel Müdür Süleyman Ayva

Kapasitemizi %30 oranında artırma kararı alarak, teknoloji yatırımı ve istihdam artışının yanı sıra kurumsallaşma, kalite ve yeni modeller geliştirme konusunda da hızlı ve emin adımlar atıyoruz.

Pazar trendlerini belirleyen kaliteli ürünlerimiz, bilgimiz ve tecrübemiz ile hem sektöre değer katıyor hem de ülkemize katma değer sağlıyoruz. Başarımızın temelinde, çalışanlarımızın yüksek vasıfları ve sürdürülebilir, uzun vadeli, büyüyen hedeflerle planlanmış bir iş anlayışı yatıyor.

Rakipler arasında öne çıkmanın ilk koşulu tüm süreçlerde kaliteyi sağlamak ve bunu sürdürülebilir hale getirmektir. Bunu sağlayan en önemli faktör insan gücüdür. İş ve sosyal yaşamda kendine güvenen, güçlü iletişim yeteneklerine sahip, saygın ve özverili bireylerden oluşan çalışanlarımız ile sektörde fark yaratmaya insan kaynağından başlıyoruz.

Çeyrek asra yakın tecrübemiz ,büyüme hedeflerimiz ve, sanayici geçmişimiz ile gurur duyuyor ve geleceğe güvenle bakıyoruz.